1856
16:16
29.04.2025

Personel Hizmetleri Şubesi

MADDE 20- (1) Personel hizmetleri şubesinin görevleri şunlardır:

a) Personel Genel Müdürlüğünün görev alanına ilişkin hizmetleri yürütmek.

b) Norm kadro iş ve işlemlerini yürütmek.

c) Özlük dosyalarının muhafazasını sağlamak.

ç) Özlük ve emeklilik iş ve işlemlerini yürütmek.

d) Disiplin ve ödül konusunda ilgili mevzuat hükümleri kapsamında uhdelerine verilen görevleri yapmak.

e) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması işlemlerini yürütmek.

f) Öğretmen adaylarının başvurularına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

g) Kariyer basamaklarına yönelik iş ve işlemleri yürütmek.

ğ) İlk defa Devlet memurluğuna atananların adaylık sürecine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

h) Yöneticilerin, öğretmenlerin ve diğer personelin atama, yer değiştirme, askerlik, alan değişikliği ve benzeri iş ve işlemlerini yapmak.

ı) Pasaport ve yurt dışı iş ve işlemlerini yürütmek.

i) 25/6/2001 tarihli ve 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları ve Toplu Sözleşme Kanunu ve ilgili mevzuat hükümleri kapsamında uhdelerine verilen görevleri yürütmek.

j) Soruşturma ve inceleme raporlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

k) Disiplin kurulunda görüşülecek dosyalara ilişkin iş ve işlemleri yapmak.

l) Adli ve idari makamlardan gelen ön inceleme iş ve işlemlerini yürütmek.

Yayın Tarihi: 29.04.2025